Alla inlägg den 29 januari 2020

Av MJ - 29 januari 2020 11:44

Att göra saker som man mår bra av, är något som man måste göra mellan varven och det har jag en förmåga att glömma bort mellan varven.
Jag tog mig en dag utan jobbet och arbetsträning, istället blev det att först stoppet blev hos fysioterapeten på Älvsborgs Rehab Center. Där hade jag uppföljning av min krånglande axel och 2 muskelfästen, jag hade turen att få komma in tidigt och fysioterapeten hjälpte mig även med ryggen.
Nästa stopp blev hos naprapaten Erik, som jag har gått hos i ett par års tid med jämna mellanrum.
Kanske var det meningen att jag skulle göra dessa två besök precis efter varandra, för fysioterapeten fick igång min rörlighet i ryggen igen samt gav mig övningar att göra. Och hos naprapaten blev jag av med en hel del av smärtorna, samt rekomendationer om vila och värktabletter. Blir att göra som både fysioterapeuten och naprapaten sa till mig, så kommer jag garanterat få ordning på ryggen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards