Direktlänk till inlägg 14 januari 2020

Möten

Av MJ - 14 januari 2020 16:21

Att vädret påverkar hur jag mår är inget nytt, men att ha möte med Arbetsförmedlingen och Föraäkringskassan är något som får luften att gå ur vem som helst.
I förmiddags hade jag uppföljning med båda handläggarna, men jag har knappt någon aning om vad som beslutades eller sades. Sak samma att minnas eller ej, behöver jag veta exakt eller vad som beslutades vet jag vem att vända mig till. 
Det är tur att jag ska till psyk och träffa min kontaktperson på torsdag, då får jag förhoppningsvis hjälp och stöd för att kunna hantera allt som har med detta att göra.

Det är för många tankar och frågetecken som snurrar runt just nu, det känns inte bra att plötsligt ändra allt och ingenting. Jag har den senaste tiden varit ledig på onsdagar, för att ha en dag för återhämtning.
Helt plötsligt är det som att man drar bort mattan under fötterna på mig och skiter i alla konsekvenser. 

Å ena sidan just de här känslorna är extremt jobbiga, men än så länge har jag inte gett upp. Tänker inte låta ångest och oron ta över mitt liv. Bara bita ihop och försöka ta sig framåt dag för dag, göra det varje situation.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MJ - Måndag 6 maj 08:24


Ny vecka och nya möjligheter, eller vad tror ni? Den här helgen har inte varit den roligaste, med hosta från helvetet och näsa som rinner för fullt. Näsdukar går åt som glass i solsken, men det har inte hindrat mig från att försöka hålla igång hemma....

Av MJ - Fredag 3 maj 12:41


Den här veckan har det varit något varje dag, bortsett från onsdagen som var 1 maj. Hade varit så skönt att slippa åka in till stan, för att ha möte med chefen och dennes kollega. Men vad sjuttons ska jag göra? Imorse skickade jag sms till chefen för...

Av MJ - Torsdag 2 maj 09:47

Vill Samhall ha sina medarbetare på jobbet eller ska flertalet av oss istället bli sjukskrivna?För just nu verkar det vara kaos bland cheferna på Samhalls kontor i Borås, noll koll på saker och ting. I tisdags eftermiddag ringde chefen mig, med infor...

Av MJ - Tisdag 30 april 09:35

Allégatan 17, en riktigt mysig salong mitt i centrum.Ibland får man slå till stort och boka tid hos en frisör, jag slår till på både färg och klippning. Här kan man uppenbarligen fixa det mesta, är kollega sjuk så tar en annan frisör över och tar ...

Av MJ - Tisdag 30 april 09:26

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards